GÜZEL SANATLAR FAKÜLTESİ VE GÜZEL SANATLAR EĞİTİMİ RESİM BÖLÜMÜ OLAN ÜNİVERSİTELER

kalem.jpgABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ (Bolu)
(www.ibu.edu.tr )

Resim Öğretmenliği ( 40 Öğrenci)
Resim Öğretmenliği( II.öğretim, 40 öğrenci)

ADNAN MENDERES ÜNİVERSİTESİ (Aydın)
(www.adu.edu.tr)
Güzel Sanatlar Eğitimi Bölümü – Resim-iş Öğretmenliği

AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ (Afyon)
(www.aku.edu.tr)
Güzel Sanatlar Fakültesi – Seramik

AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ  (Antalya)
(www.akdeniz.edu.tr)
Resim Bölümü ( 15 öğrenci)- Grafik Bölümü (15 öğrenci) – Seramik Bölümü (12  öğrenci) – Heykel Bölümü( 10 öğrenci) – İç Mimarlık ve Çevre Tasarımı (25 öğrenci) – Moda ve Tekstil Tasarımı – Sahne Dekorları ve Tasarımı – Fotoğraf Bölümü ( 12 öğrenci) – Sinema –TV (15 öğrenci) – Geleneksel Türk El Sanatları Bölümü

ANADOLU ÜNİVERSİTESİ  ( Eskişehir)
(www.anadolu.edu.tr)
Güzel Sanatlar Eğitimi Bölümü – Resim-iş Öğretmenliği(60 öğrenci)
Güzel Sanatlar Fakültesi – (Öğretim yılı 5 yıl, 1 yıl İngilizce hazırlık)
Baskı Sanatları Bölümü (15 öğr.)
Seramik Bölümü (20 öğr.)
Cam Bölümü (15 öğr.)
Heykel Bölümü
Grafik Bölümü( 25 öğr.)
Resim Bölümü ( 20 öğr.)
Çizgi Film (animasyon) Bölümü (20 öğr.)
İç Mimarlık Bölümü (20 öğr.)

ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ  (Erzurum)
(www.atauni.edu.tr)
Güzel Sanatlar Eğitimi Bölümü – Resim-iş Öğretmenliği
Güzel Sanatlar Fakültesi
Resim
Heykel
Grafik
Seramik
Geleneksel Türk El Sanatları
Fotoğraf
Sinema-TV
Balıkesir Üniversitesi (Balıkesir )

CUMHURİYET  ÜNİVERSİTESİ (Sivas)
(www.cumhuriyet.edu.tr)
Güzel Sanatlar Eğitimi Bölümü – Güzel Sanatlar Fakültesi
Resim Bölümü
Heykel Bölümü

ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ (Adana)
(www.cukurova.edu.tr.)
Güzel Sanatlar Eğitimi Bölümü – Resim-iş Öğretmenliği ( 40 Öğr.)
Güzel Sanatlar Fakültesi
Grafik Bölümü (15 Öğr.)
Tekstil Bölümü
Sinema-tv Bölümü
Seramik Bölümü (15 öğr.)
İç Mimarlık Bölümü (20 öğr.)
Fotoğraf Bölümü
Resim Bölümü

DİCLE ÜNİVERSİTESİ ( Diyarbakır)
Güzel Sanatlar Eğitimi Bölümü – Resim-iş Öğretmenliği

DOKUZ EYLÜL  ÜNİVERSİTESİ( İzmir)
(www.deu.edu.tr.)
Eğitim Fakültesi (Buca) – Resim-iş Öğretmenliği
Güzel Sanatlar Fakültesi
Resim Bölümü
Heykel Bölümü
Grafik bölümü
Seramik Bölümü
Tekstil Bölümü
Geleneksel Türk El Sanatları

ERCİYES ÜNİVERSİTESİ (Kayseri)
(www.erciyes.edu.tr.)
 Güzel Sanatlar Fakültesi
Resim
Heykel
Seramik
Grafik

GAZİ ÜNİVERSİTESİ (Ankara)
(www.gazi.edu.tr.)
Güzel Sanatlar Eğitimi Bölümü – Resim-iş Öğretmenliği
Güzel Sanatlar Fakültesi

GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ( Gaziantep)
(www.gantep.edu.tr.)
Güzel Sanatlar Eğitimi Bölümü

HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ (Ankara)
(www.hun.edu.tr)
Güzel Sanatlar Fakültesi – Resim Bölümü
Heykel Bölümü
Seramik Bölümü
Grafik Bölümü
İç Mimari ve Çevre Tasarımı Bölümü

İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ ( Malatya)
(www.inonu.edu.tr)
Güzel Sanatlar Eğitimi Bölümü – Resim-iş Öğretmenliği
Güzel Sanatlar Fakültesi
Resim Bölümü

KARADENİZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ(Trabzon)
(www.ktu.edu.tr.)
Güzel Sanatlar Eğitimi Bölümü – Resim-iş Öğretmenliği

KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ( Kocaeli)
(www.kou.edu.tr.)
Güzel Sanatlar Fakültesi – Fotoğraf ve Grafik Sanatları
Plastik Sanatlar Bölümü
Resim Bölümü
Heykel Bölümü
İç Mimarlık Bölümü

MİMAR SİNAN ÜNİVERSİTESİ( İstanbul)
(www.msu.edu.tr.)
Güzel Sanatlar Fakültesi
Fotoğraf
Geleneksel Türk el Sanatları
Grafik
Heykel
Resim
Sahne Dekor ve Kostümleri
Seramik
Sinema-tv
Tekstil ve Moda tasarımı

MARMARA ÜNİVERSİTESİ( İSTANBUL)
(www.marun.edu.tr)
Güzel Sanatlar Eğitimi Bölümü – Resim-iş eğitimi Öğretmenliği
Güzel Sanatlar Fakültesi
Resim
Heykel
Grafik Sanatları
Tekstil sanatları
Seramik ve Cam sanatları
Endüstri Ürünleri Tasarımı
İç Mimarlık
Sinema-TV
Geleneksel Türk el Sanatları
Fotoğraf

MUĞLA ÜNİVERSİTESİ( Muğla)
(www.mu.edu.tr.)
Güzel Sanatlar Eğitimi Bölümü – Resim-iş Eğitimi Öğretmenliği

MUSTAFA KEMAL ÜNİVERSİTESİ(Hatay)
(www.mku.edu.tr.)
Güzel Sanatlar Eğitimi Bölümü – Resim-iş Eğitimi Öğretmenliği
Güzel Sanatlar Fakültesi
Resim
Heykel
Grafik

NİĞDE ÜNİVERSİTESİ(Niğde)
(www.nigde.edu.tr.)
Güzel Sanatlar Eğitimi Bölümü – Resim-iş Eğitimi Öğretmenliği

ONDOKUZ MAYIS ÜNİVERSİTESİ( Samsun)
(www.omu.edu.tr.)
Güzel Sanatlar Eğitimi Bölümü – Resim-iş Eğitimi Öğretmenliği
 
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ (Denizli)
(www.pamukkale.edu.tr)
Güzel Sanatlar Eğitimi Bölümü – Resim-iş Öğretmenliği

SAKARYA ÜNİVERSİTESİ( Sakarya )
(www.sakarya.edu.tr.)
Güzel Sanatlar Fakültesi
Resim
Seramik
Geleneksel Türk el Sanatları

SELÇUK ÜNİVERSİTESİ(Konya)
(www.selçuk.edu.tr.)
Güzel Sanatlar Eğitimi Bölümü – Resim-iş Öğretmenliği
Güzel Sanatlar Fakültesi
Geleneksel Türk El Sanatları
Seramik

SÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİ(ISPARTA)
(www.sdu.edu.tr.)
Güzel Sanatlar Eğitimi Bölümü (Burdur)
Resim-iş Öğretmenliği

Güzel Sanatlar Fakültesi (Isparta)
Resim grafik
Geleneksel Türk El Sanatları
Sahne Sanatları
Seramik

ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ ( BURSA)
(www.uludag.edu.tr.)
Güzel Sanatlar Eğitimi Bölümü – Resim-iş Eğitimi Bölümü

143 Responses to “GÜZEL SANATLAR FAKÜLTESİ VE GÜZEL SANATLAR EĞİTİMİ RESİM BÖLÜMÜ OLAN ÜNİVERSİTELER”


  1. 1 derya Nisan 26, 2008, 11:00 am

    ben derya bende güzel sanatlar lisesinin yetenek sınavına girmek istiyorum buradan müzikle ugraşan herkese slm gönderiyorum inşallah bende bu sınavı başarıyla tamamlarım. iyi günler

  2. 2 ramazan havas Nisan 30, 2008, 6:37 pm

    bütün resim bölümüyle ugrasan ögrencilere en içten dileklerimle slm lar ben de yetenek sınavına hazırlan maktayım fakat anlkayamadıgım tek sey var o da herkes torpilden bahjsediyor bu nedemek dogrumu acaba yorumu olan bu adrese e mail atsın okey sairbaba_71@hotmail.com evet yorum ve görüslerinizi bekliyorum teksitil hakın da ne bilmek istiyorsaanız sa sizlere yardımcı olabilirim

  3. 3 tuğba Mayıs 4, 2008, 2:13 pm

    slm ben tuğba bende güzel sanatlar lisesini sınavlarına girmeyi çok istiyorum inşallah girer ve kazanırım herkese slm larımı yolluyorum ama cidden resim yapmayı çook sewiyorum. iyi günler….

  4. 4 adem Mayıs 5, 2008, 10:31 pm

    Ramazan Havas selamlar. %10 yetenek + % 90 çalışma başarı demek. Senin torpilin var mı? eğer senin torpilin varsa herkesin torpili vardır. başarılar diliyorum herkese…

  5. 5 ümran Mayıs 8, 2008, 2:49 pm

    bende resim öğretmenliğinde okumak istiyorum ama onun için öss den kaç puan almam gerekiyo bi bilg olan varmı

  6. 6 ebru Mayıs 9, 2008, 5:21 pm

    gelecekte gelmek istediyim üniversite

  7. 7 canan Mayıs 12, 2008, 6:40 pm

    mrb ben canan fotoğraf bölümüyle ilgileniorum. fakat kafama takılan bi soru war.Süleyman demirel üniwersitesinde de fotoğraf bölümü olduğunu zannediyordum bilgisi olan biri warsa eğer bana bilgi werebilirse çok sewinirim.. çok tşkler.

  8. 8 çiçek buhara Mayıs 14, 2008, 3:32 pm

    fotoğraf bölümü sınavına giricem bende fakatyazdığınız üniversitelerde 2 yıllıkmı 4 yıllıkmı bölümler?

  9. 9 gizem Mayıs 31, 2008, 4:02 pm

    ben resim bölümü istiyrum ama istanbulda bulunan güzel sanatlar liseleri hakkında bilgisi oln
    lar yazsın lütfen!

  10. 10 hicran Haziran 8, 2008, 10:29 pm

    slm herkese.fotograf bölümüne gitmeyi düşünüyorum ama bu ünv.ler 2 yıllık mı?4 yıllıkmı?kaç puan almam gerikiyo?en öenmliside bu ünviler nasıl bir sınav uygulayacaklar bize yani fotograf bölümünde ne soracaklar bize?biri bana yardım edebilirmiiiiiiiiiiiiiiii?????????tşklerr şimdiden…

  11. 11 filiz Haziran 9, 2008, 6:58 pm

    hacettepe üniv.güzel sanatlar fakültesi resim bölümüne gitmeyi çoookkkkkkkkkk istiyorum sınavlar başvurular için ne gerekiyoooo biri banada yardım etsinn çok acillllllllll

  12. 12 seda Haziran 10, 2008, 12:57 pm

    bende 9 eylul gzl sanatlar grafik blmunu ıstıyorum . tabı ıstemekle olmuyo yetenekte olması lazım….

  13. 13 şirin Haziran 13, 2008, 7:46 pm

    resim benim hayatım ben onsuz yapamam onun için lisede engellediler ama üni de engelleyemeyecekler seneye sınavlara gireceğim uludağ ve gazi arasında kaldım gazinin tüm bilgilerine ulaştım ancal uludağ için aynı şeyler geçerli değil geleceğin en büyük ressamına yardım eder misiniz???

  14. 14 seda Haziran 14, 2008, 8:11 pm

    şirincim ısllh kazanırsın ıstedıyın yerı ama yetenek y6oksa bısı olmuo gzlım ya bence cok calıs sonra hayal kırıklıgına ugrama cnm.. bıkerekte gır üniversteye..

  15. 15 şirin Haziran 16, 2008, 3:07 am

    sedacım teşekkür ediyorum…gerçektende inş olur…yeteğim var allahıma bin şükür allahım bana böyle bir güzelliği hediye etmiş..zaten bence yetenek böle şeylerin en başında geliyorr…

  16. 16 nil Haziran 20, 2008, 5:52 pm

    ben fotoraf bolumuyle ılgılenıorum ama cıkınca tam olarak ne olunuo bılmıorum garfık fln okuyuncada fotoraf dersı allınıomu acaba bu arada agsl snvında torpıl yok merak etmeın korkmayında ben kazandım zor degıl sıze basrıalr bılen varsa yazsın

  17. 17 asi Haziran 25, 2008, 1:30 pm

    yha puan kaç ? bilen var mı? yazarsanız ii olur …

  18. 18 Ayşe Haziran 29, 2008, 6:10 pm

    baraj puanını alman yeterli

  19. 19 günay Haziran 29, 2008, 8:27 pm

    bende resim öğretmenliğinde okumakkk istiyoruuuum

  20. 20 BURCU Haziran 30, 2008, 3:39 pm

    BAJARI AŞMANIZ YETERLİ 160 WE 185 TBİ BAZI OKLLAR PUANIDA GÖZ ÖNÜNDE BULUNDURUYORLAARR WE TABİKİİ BAŞTAA TORPİLİ OLANLARR GİRİOO EE TBİİ YETENEKTEE ÖNMLİ BİR NEWİ AMA BU GİBİ SINAWLARDA DAYISI OLAN KAZINIYO BNDE GİRCEM AĞSTSTA RESİMDEN HERKESE ŞMDİDEN BAŞARILAR DİLİYORMMM ARKADAŞLARR

  21. 21 bilqe Temmuz 2, 2008, 2:16 pm

    ya bende fotograf bölümüne gitmek istiorum ama öss’den kac puan almam gerekio ve sınavlamı alıolar? bilgisi olan varsa acil yazsın ltfennn :( :( :( :(

  22. 22 Ayşe Temmuz 3, 2008, 10:36 pm

    arkadaşlar hangi yerleri istiyorsunuz_nereleri_

  23. 23 Ayşe Temmuz 3, 2008, 10:42 pm

    bi de daha önceden yetenek sınavına giren var mı aranızda?varsa biraz bilgi verebilir mi?nasıl olyor ?herkes aynı anda ve anyı sınıfdamı mı sınava giriyor?neler yaptırılıyor?tasarımda ne gibi şeyler çizdiriyrlar?bilen varsa yardımcı olsun bizlere.

  24. 24 Ayşe Temmuz 3, 2008, 10:45 pm

    bu arada arkadaşlar hepimiz kızmıyız?hıc erkek yok mu aramızda?yalnış anlamayın sadece marak ettım

  25. 25 f.serhad Temmuz 5, 2008, 8:40 pm

    slm arkadaşlar herşeyi anladımda bu torpil ne oluyo gerçi günümüzde ve gelecekte hep böle olmuştur ama daha önce giren warsa bir açıklama yapsın bu konuda….tşk

  26. 26 f.serhad Temmuz 5, 2008, 8:41 pm

    günümüzde ve geçmişte demek istedim…:)

  27. 27 oktay Temmuz 6, 2008, 8:14 pm

    YA Babacanlar bende busene yetenek sınavına girecem yeteneğim var ama yinede biraz derettüt içererisindeyim resim öğretmenligini kazanırsam başka bir şey istemem inşallah Allah hepiğnizin gönlüne göre verirr..

  28. 28 Bahar Temmuz 7, 2008, 3:54 pm

    slm arkadaşlar ben anadolu meslek lisesi grafik tasarım bolumu öğrencisiydim suan yetenek sınavına hzırlanıyorum.eger gercekten bu bolumu istiyosanız basta sabır azim ve yetenek gerekiyor yetenek sonradan kazanılmaz diyenlere katılmıyorum.sadece çok çizmek gerekiyor.ben bu bölümü istiyorm ama yetenekli değilim diyen arkadaşlara bu notum.ÇOK ÇALIŞIN tıpkı benim gibi:)inanın çok zevkli bir bölüm 4 yılımı verdim ve bi 4 yılımı da vermeye hzırım.

  29. 29 semiramis Temmuz 13, 2008, 9:32 am

    canlar bu sene bende Alahıma bin şükür resim öğretmenliği için çaba göstereceğim acayip yeteneğim var ama uzun zamandır çalışıyorum özellikle kalemimi kuvetlendirme konusunda torpil belki gerekebilir ama alnınızda bazı şeyleri yaşamak varsa kimse bunu engelleyemez hepimizin yolu açık olsun….

  30. 30 semiramis Temmuz 13, 2008, 9:36 am

    baharcım yetenek sınavı (resim bölümü için)kurslar ne zaman başlıyor bi bilgin varmı..

  31. 31 derya Temmuz 13, 2008, 7:42 pm

    arkadaşlar torpil tabiki var..ona şüphe etmeyin…fakat ben agsl resim bölümüne “torpilsiz” girdim ve asil 24 aday arasından 1. çıktım:)eğer sizde yetenek varsa inannın tüm kapılar ardına kadar açık…torpiller bi yere kadar işe yarar zaten..mantıklı düşünün.resmi ya da sesi ii olmayan birinisadece tanıdık a da parası var diye okuluna alırsan senin okulunun ve senin adın başarısız duyulur..bi öğretman mantığı yürütürsek…o açıdan korkmayın …torpil var kazanamassın diyenlere inat girin..ama torpillilerin muhakkak sınavlarda var olduğu gerçeğini de bilin..ama torpilliden iyi olursan merak etme gözünü kırpmaz seni seçerler:)para hiçsorun olmasınn.çok parası olanlar zaten özel gsl lere girerler istedikleri okulu tutturamasalar bile..ki arkadaşlar,ben kursa bile gitmeden evde hazırlandım sınavlara…şimdi üniversitedeyim…burası harika:)

  32. 32 derya Temmuz 13, 2008, 7:45 pm

    güzel sanatlar isteyen ve gerçektn yetenekli olan tüm arkadaşlara yürekten başarılarr

  33. 33 derya Temmuz 13, 2008, 8:19 pm

    haa bu arada yeni dikkatimi çekti.yetenek olmadan da bu okullar kazanılabilir mi ,kazanılabilir..çok çalışarak..ama sadece çalışmakla çizgilerinizin ezbere olacağını bilin.yani ruhsuz ve ezberlenilmiş.resim yeteneği çalışılarak sağlanılmaz.çünkü dikkat edin,yetenekli insan tanımında gözlemci,yaratıcı gibi sıfatlar görürsünüz.çok çalışıp okula girmeyi başardınız diyelim,sonra imgeselleriniz çok kötü olacak ve resim mi işkence mi anlayamaz duruma gelip,buna kendiniz bile şaşacaksınız.ha ben asla öyle olmam resim benim tutkum diyorsanız yüzde 70 yanılıyorsunuz.bunu okuldaki yaratcılık testleri,imgesel konulu resimler vedaha önce hiç çizmediğiniz bişiy ile karşılaşınca anlayacaksınız.yanılmayan yüzde 30 da yüce rabbimin resim yeteneği vermeyi unutup çokça resim tutkusu verdiği eroyinman modunda resimle yaşayan kişiliklerdir.toplumda zor bulunurlar:)

  34. 34 derya Temmuz 13, 2008, 8:21 pm

    roman gibi yazmışım.farkında değilim :)kusura bakmayınn

  35. 35 demet Temmuz 15, 2008, 12:35 am

    ya ben sitilist olmak istiyorum moda tasarımı olan bi üniversitede okumam gerek sanırım bunun için kaç puan almam gerek

  36. 36 zeyneqq Temmuz 15, 2008, 7:00 pm

    ben moda tasarımında okuyorum ama bi sorunum var.ben de resim öğretmenliği için yetenek sınavlarına girmek istiyorum.ama ön kayıtta lise diploması isteniyomuş.ve de benim diploma okuduğum okulda.peki ben şimdi ordan nasıl diplomayı alıp ta iki tarafı idare edicem?bilmem anlatabildim mi?benim durumumda olan çoktur heralde.yardımıc olursanız çok sevinirim.derya sana da imrendim doğrusu.ne güzel

  37. 37 murat Temmuz 16, 2008, 3:27 pm

    adım murat resimle ilgilenenleri beklerim her konuda yardımcı olmaya hazırım isteyen ekleyebilir myz_777@hotmail.com

  38. 38 nagihan Temmuz 17, 2008, 8:01 pm

    bende yetenek sınavlarına giricem herkese başarılar diliyorum ii olan kazansın arkadaşlar

  39. 39 nagihan Temmuz 17, 2008, 8:25 pm

    arkadaşlar torpil çok az bi yüzdeyle işliyor o kadarda çok bi torpil olayı yok üniversitelerde. eğer yeteneğinizin olduğuna inanıyorsanız, çalışma azminiz varsa ve eğer gerçekten seviyorsanız yaptığınız işi siz torpili düşünmeyin zaten sizin başarınız sizi ayak üstünde tutacaktır emin olun. bu arada güzel sanatlar lisesine girmek düşünüldüğü kadar zor değil.

  40. 40 eliiiiif Temmuz 19, 2008, 3:10 pm

    ya ben de sınawa girecem de bu üniwersitelerin werdiği kurslar işe yarıyo mu?yoksa kendim mi bi kurs bulayım?hem sınawda ne yaptırıyolar?nasıl oluyo?biriniz bilgi werirseniz sewinirim….lütfen yardımcı olun.please

  41. 41 eliiiiif Temmuz 19, 2008, 3:22 pm

    biriniz bilgi werirse olocak:)))

  42. 42 eliiiiif Temmuz 19, 2008, 3:24 pm

    olocak diil olacak:))ben de türkçeyi katlediyom ama napim:))benim gibi bi katile yardım ederseniz sewinirim:)

  43. 43 eliiiiif Temmuz 19, 2008, 3:31 pm

    ya bi de kocaeli üniwersitesinde iç mimarlık bölümünü yazmışınız ama sitesine girince öle bişi çıkmıyo.tamam resim,heykel falan war da iç mimarlık yooooooooooooook

  44. 44 eliiiiif Temmuz 19, 2008, 3:33 pm

    yaaaaaaaaaaaaa biriniz yardımcı olsa nolcak.ağlayacağim walla:’(

  45. 45 eliiiiif Temmuz 19, 2008, 3:35 pm

    derya,tanımıyom ama derya dediğim için umarım kızmazsın.ne olur biras yardımcı ol.ben ya iç mimarlık ya da resim öğretmenliği okumak istiyorum.

  46. 46 emel Temmuz 22, 2008, 8:25 pm

    yaa arkadaslar yetenek sınavı ıcın yeterlı puanı aldım ama yetenek sınavına gırmek ıcın özel bı kılavuz amak gerekıyo dıye bı bılgı aldımm dogrumuu??lutfenn cevappp

  47. 47 ressamet Temmuz 22, 2008, 10:41 pm

    arkadaslar b1ld1g1n1z res1m forum uvarm1 ya res1mle 1lg1lenenlerle b1lg1 al1sver1s1n de bulunab1ld1g1 b1len varsa e mail ats1 n ressamet@hotmail.com

  48. 48 burcu Temmuz 23, 2008, 2:57 pm

    arkadaşlar öncelikle herkeze allah kolaylık versin .öss o yıl öss tarafından verilen barajı geçmeniz şart yetenek sınavlarına girmeye hak kazanmak için .istanbul da mimar sinan ve marmara güzel sanatlar ilk tercihiniz olmalı ankara da hacettepe ve gazi izmir de 9 eylül adana da cukurova .bu üniversitelerde .mimar sinan da ve marmara g.s da yetenek üzerine istediğiniz. resim moda tsarım heykel grafik seramik ne ararsanız var .ankarada gazide moda tasarım ögretmenliği var ve gazi güzel sanatlarda heykel resim seramik grafik var .hacettepede ise iç mimarlık resm grafik heykel seramik . artık gerisi size kalmş kendi stelerindn takip ediceksiniz tarihleri ve ayrıca sınavların nasıl yapıldıgı hakkında basvuruda hangi belgelerin getirilmesi gerektigini zaten yayınlanıyr bu üniversiteler bnce en iileri ve eminim ki en keyiflileri başarılar umarım herkezin gönlünde ki yer olur …

  49. 49 murat45 Temmuz 24, 2008, 10:33 pm

    bu ne ya kardesım acıklayıcı bır bılgı yok mu burda ben dgs ile herhangi bir üniversitesinin grafık bölümüne girmek istiyorum hiç bir sey anlamadım bilgisi olan bi açıklama yapsın gözünüzü seveyim

  50. 50 ishak Temmuz 25, 2008, 11:20 am

    Türkiyenin kuzey batısından herkese selamlar…Bende özel yetenek sınavlarına hazırlanıyorum. Aynı zamanda 7 yıldır özel yetenek sınavlarına öğrenci hazırlayan özel bir kurs öğretmeninin kardeşiyim. Bilgisayarımda gezinirken bu siteyi gördüm. Çoğunuzun msjlarını da okudum.2007 de beş aylık bir kurs eğitimi aldıktan sonra marmara üniv. resim iş. öğretmeliği sınavına girdim.Canlı model çiziminde iyi bir derece yapmama rağmen, imgeselde yaptığım hatalı çizimden dolayı ancak yedeklere kalabilbim.yani anlayacağınız bu sınavlar hakkında az çok birşeyler biliyorum.Arkadaşlar öncelikle ramazan arkadaşımızın yazmış olduğu torpil konusuna değinmek istiyorum. Msj ınndan anladığım kadarıyla kardeşimiz bu bilgiyi başkalarından edinmiş.Kesinlikle bu tür uydurmalara kulak asmayın.Başka bir arkadaşımızın yazmış olduğu msja bende katılıyorum. Yani GSF için %10 yetenek + %90 azimli bir çalışma… Sınavlar yaklaştı,şimdiden bütün arkadaşlara başarılar.

  51. 51 neslihan Temmuz 26, 2008, 4:48 pm

    arkadaslar ben grafik ve fotografcılık bölmnde okuorum ama meslek lisesinde güzl sanatlar lisesini kazanmak bnm icn daha mı zor sizce???

  52. 52 neslihan Temmuz 26, 2008, 4:51 pm

    arkadaslar ben grafik ve fotografcılık bölmnde okuorum ama meslek lisesinde… güzl sanatlar fakültesini kazanmak bnm icn daha mı zor sizce???

  53. 53 elmas Temmuz 26, 2008, 6:49 pm

    merhaba ben 2004 güzel sanatlar lisesi mezunuyum.ilk sene yerleştim.şimdi yeni mezunum. gazi ünversitesinden.bu kadar çok telaşlanmanıza gerek yok.bikere yerleşmek için torpile gerek yok yetenekliyseniz, çizginiz iyi ise mutaka yerleşirsiniz. bende sizler gibi heyecanlıydım. korkuyordum açıkçası. bundan dolayı birçok üniversite denedim ama hepsinide kazandım (dokuz eylül, gazi, anadolu, uludağ üniversitesi) :) marmarayı da deneyecektim fakat bunlar olunca gerek kalmadı kuzenlerimde ankarada okudukları için ankarayı seçtim.güzeldi ve bitti bile.
    güzel sanatlar lisesi çıkışlıysanız öss den baraj 160, normal ve diğer liseler de 180.fakat daha yüksek almışsanız çok daha iyi tabiki.
    ilk önce her üniversite farklı tarihlerde sınavlarını yapıyor. bazen tarihler çakışabiliyorda benim senemde hacettepe ile gazi çakışmıştı.
    bu sınav tarihlerini üniversitelerin veb sayfalarından öğrenirsiniz takipte olmak gerekiyor. sonra tarihlerle birlikte başvuru tarihlerini öğrenirsiniz ve gidip hangi üniversiteyi seçiyorsanız. başvuruyu yaparsınız sınav için 100 ytl gibi bişey yatırıyor ve başvuruyorsunuz. sınavın nasıl kaç aşamalı yapıldığını öğreniyorsunuz. sınavlarınızda bol şans…

  54. 54 elmas Temmuz 26, 2008, 7:07 pm

    genelde ilk aşama desen oluyor. bazen ilk elemede imgeselde olabiliyor. bazı yerlerde öss puanınızla derece yapabilirsiniz ama yetenege önem veren üniversitelerde elenirsiniz bazı arkadaşlarımda gördüm bunu 250 ham puan ile çanakkalede dereceye girdi. uludagda elemeleri bile geçemedi.
    ben üniversiteye yetenek sınavlarına hazırlanırken tüm yerleşenler çok iyi çiziyor çok yetenekli sanıyordum fakat öyle olmuyor çok iyiler az bir kısım hiç korkmayın iyi alışın…

  55. 55 meltem Temmuz 27, 2008, 2:13 pm

    arkadaşlr bende ubsene gircm ama benim imgesel desen yaa süperr sizi sollicm gibi görünüoo

  56. 56 meltem Temmuz 27, 2008, 2:14 pm

    ama önemli olann kalemi elinden hiç düşrmememek

  57. 57 nagihan Temmuz 27, 2008, 8:48 pm

    elifciğim kurs önemli değil herhangi bir kursa gidebilirsin iş sende bitio çok çalış ama imgesele ağırlık ver özellikle kılavuz diye bişey yok ben gslisesi mezunuyum öle bişey duymadım

  58. 58 jeandarc Temmuz 29, 2008, 1:48 pm

    Ya bn animasyon bölümü olan bi ünit aradım ama 3 tane bulabildim
    Bn resim yapmaya aşık biriyim ve animasyonbölümü olan bu kadar az ünit. olunca blmiyorum napıcam uffffffffffffff………..

  59. 59 sinemix Temmuz 30, 2008, 2:14 pm

    mrb.ben gazi üniv güzel sanatlar fakültesi resim bölümü istiyorum,ancak gazi üniv eğitim fak. resim iş bölümüde dikkatimi çekti.resim iş bölümü ve resim bölümü arasında ne gibi fark var biri bana anlatabilirmi lütfen…simdiden teşekkurler,saygılarımla…

  60. 60 Uğur Çiv Ağustos 5, 2008, 11:56 am

    öncekle merhaba
    sorularınızın cevaplarını üniversitelerin internet sitesindede bulabilirsiniz :) geçen yıl Kocaeli ve Mimar Sinan Üniversitesi Güzel Sanatlar Fotoğrafçılık bölümünü denedim olmadı :( bu yıl tekrar kocaelini deneyeceğim. Eğer aranızda Kocaeli Güzel Sanatları deneyecek olan varsa görüşmek isterim (Zonguldak’tan gelen yabancı olarak gerçekten iyi olacak) Bol şanslar…
    e-mail info@ugurciv.com

  61. 61 CİHAN Ağustos 6, 2008, 6:49 pm

    arkadaşlar bende sizler gibi sınava hazırlanıyorum allah hepimizin yardımcısı olsun.bende gazi ye girmeyi düşünüyorum resim iş öğretmenliğinde sınavlar kaç aşamalı baraj puanı kaç yeni puan sistemine göre bana bilgi verebilirmisiniz

  62. 62 samet Ağustos 7, 2008, 7:47 pm

    arkadaslar s1md1 konusucam ama konustuklar1m1n cevab1n1 bekleyene kadar s1navlar basl1cak bu yuzden res1m konusunda b1ld1g1n1z forum var sa lutfen b1r1n1z b1 forum tavs1ye ets1n cok memnun olucam ayr1ca res1m konusunda f1k1r al1sver1s1nde bulunmak 1styen varsa ekles1n ressamet@hotmail.com

  63. 63 emre Ağustos 9, 2008, 1:13 pm

    arkadaşlar ben mehmet akif ersoy üni.resim iş öğrt. 2 sınıfa geçtim. resim bölümüne girmek için herşeyden önce yetenekli olmanız lazım baraj puanları ise geçen sene yani 2007 öss’de güzel sanatlar fakiültesi için 165′ti eğitim fakülteleri içinde 185′ti ama bu yıl baraj puanları düştü gerekli bilgileri ve sınav tarihlerini üniversitelerin web adreslerindeki duyurular böliminden öğrenebilirsiniz. ŞİMDİDEN HEPİNİZE BAŞARILAR…

  64. 64 deniz.. Ağustos 14, 2008, 2:32 am

    arkadaşlar ben özel yetenek sınavlarına girmek istiorum fakat ön kayıtlar için diploma istenio… 1 dersten sorumlu sınava kaldığım için diplomamı alamadım.. acaba sınawa ön kayıdı yaptırabilmem için diploma yerine geçerli herhangi bir belge warmı?? coptyrx_dk@hotmail.com. çok acil..

  65. 65 sıla Ağustos 14, 2008, 4:55 pm

    slm arkadaşlar ben grafik tasarım mezunuyum garfiği seviyorum ancak şimdide resim iş öğretmenliğine gitmek istiyorum öss ye hazırlanıyorum yetenek doğuştan değil çok çalışarak olur diyenlerdenim ve yetenek sınavlarının imgesel ve model olarak iki ayrı aşamadan geçildiğini biliyorum biri bana yetenek sınavına girmek için ne gibi aşamalar yapılması gerektiğini söyleyebilirmi

  66. 66 sıla Ağustos 14, 2008, 4:58 pm

    yani bankaya ücret ödeme , nüfus cüzdan fotokopisi diploma vb gibi şeyler bilen varsa söyleye bilirmi

  67. 67 tubish Ağustos 15, 2008, 4:44 pm

    slm herkeze ben grafik okuyorum lise 2 deyim ama aklımda hep yetenek sınavı var inş gercekten bu sınavı kazanmak isteyen herkez başarıyla atlatır herkeze ii şanslar..

  68. 68 deniz.. Ağustos 15, 2008, 5:48 pm

    arkadaşlar bi cewap yazarsanız sewinirim… çok zor durumdayım… diplomam yok .. ön kayıt için mezuniyet belgesi hariç ne gibi bir belge gerekir__? beklemeli öğrenci belgesi die bişey duydum bu doğrumu?

  69. 69 deniz.. Ağustos 15, 2008, 5:57 pm

    :((( kafayı yememek elde deil yhaa

  70. 70 meryem Ağustos 21, 2008, 3:36 pm

    ben moda tasarımcısı olmak istiorum 8. sııfa gidiorum

  71. 71 aybüke Ağustos 21, 2008, 3:57 pm

    arkadaşlar biri bana torpil nekadar önemlı bunu açıklıya bilirmi çünkü çok tuhafıma gtti açıkcası:)

  72. 72 aybüke Ağustos 21, 2008, 3:59 pm

    neden sorduguma gelınce ise bu durum benı uzdu eger byle bişi warsa way benım gblernn halıne:(

  73. 73 aybüke Ağustos 22, 2008, 10:28 am

    yorum yapcak olanınız yokmun ya:(((

  74. 74 ali Ağustos 23, 2008, 2:44 pm

    mugla üniversitesinde özel yetenek sınavında dikte solfej soruyolarmı

  75. 75 şule Ağustos 23, 2008, 8:20 pm

    ya arkadaşlar bn anaolu meslek lisesi sanat ve tasarım blümünde okuorm ve iç mimarlık istiorm.yetenek sınavında ne gibi şeler çizmemizi ve aşamalrını söleye bilirmisiniz lütfen

  76. 76 nagihan Ağustos 26, 2008, 1:15 pm

    eskişehir eğitim sınav sonuçları açıklandımı bilen var mı bilen varsa bana mail atsın maler_73@hotmail.com

  77. 77 duyguu... Ağustos 26, 2008, 5:20 pm

    ya ben lise 3 e geçtm resim öğrencisiyim ünıwersiteyi cukurova yada hacettepe istiyorum bana biraz bilgi verirmisiniz sınaw puanları yada bölüm hakkında…

  78. 78 mehmet Ağustos 27, 2008, 8:49 am

    acaba denizli veya antalyada sahne sanatları bölümü varmıdır

  79. 79 duyguu... Ağustos 28, 2008, 12:25 pm

    bi bilgim yoqq ama arastırıp öğrenebilirsn…

  80. 80 havva Ağustos 30, 2008, 9:39 pm

    slm ben de herkesin derdinden yakınıyorum lise son ama ünv.de ne yapmalıyım bilmiorum texstil giyim okuyorum nerede hangi ünv.hangi bölüm var bilmiyorum banada yardım edin

  81. 81 havva Ağustos 30, 2008, 9:40 pm

    yok mu bana cvp yazacak birileri

  82. 82 havva Ağustos 30, 2008, 9:41 pm

    yorumlarınzı bekliyorum arkadaslar ii gcler herkese

  83. 83 duyguu... Ağustos 31, 2008, 10:51 pm

    giyim okuyosan gazi üniw de var ankarada yani 2 yıllık direk sınavsız geçiş hakkında var…

  84. 84 duyguu... Eylül 1, 2008, 3:43 pm

    çukurova üniwersitesi hakkında bilginiz varmı acaba yha…:(yardımcı olurmuusnuzz…::(

  85. 85 havva Eylül 9, 2008, 3:46 pm

    duygucum çok tşk ler sağolasın ama bana ankara çok ters istikamtte.ben bursa ilçesindenim yıldız teknik ünv.de.mevcutmu acaba 2yıllık geçiş bilenler yardım etsin tşkler

  86. 86 elaaaa Eylül 9, 2008, 4:27 pm

    yha arkadaşlar bende el sanatları okorum bende ünv. hazırlanıorum ama sizce hangi ünv bnm için iii olur sizce dokuz eylül ünv sınavsız geçiş hakkımı kullanmalıyım bilgi verrseniz sewinirim ….. tşkr

  87. 87 NUURAY Eylül 12, 2008, 11:59 am

    ben meslek lisesinde grafik bölümünü okumaktayım bu yıl son yılım ama ben daha hangi bölümü seçecegime karar vermedim resim mi? yoksa grafik mi? karar veremedim seçimimde bana yardım edin iki bölümüde çok seviyorum ne yapACAM YA :(:( :(

  88. 88 duyguu... Eylül 12, 2008, 8:08 pm

    bencede nuray iki bölümde çok güsel ama hangisi senin için daha iyiyse ilk önce onu seç daha snra okuma imkanlarına,iş bulma imkanlarına baq bnce…

  89. 89 derya Eylül 13, 2008, 1:55 pm

    aybüke torpil konusunda yazdıklarımı okuduysan eğer ne demek istediğimi anlamışsındır..sakın “aman tanrımm torpil varmışş beni almıycaklarr” diye düşünüp kendini kendinden,sanattan ve okuldan soğutma ve en önemlisi KORKMA..TORPİL OLAYI GARİBİNE DE GİTMESİN…sen iyi çiz sadece yeter..eğer resimciysen:)senin gibi çok insan var sonuçta torpili olnaların da azınlıkta olduğu bir gerçek hata bazı okullarda hocaların idealistliğinden kaynaklanan bir “torpile gıcık olma” olayı var:)o sebeple sen hiç kafana takma ve yolunda aynen ilerle…ayrıca da her kafadan bir ses çıkar hiçbirinden etkilenme..biri torpil var der,diğeri yok der..hepsi bir tarafa önemli olan tek şey çalışman ve yeteneğin en önemlisi de yaratıcılığn…bu arada bazı arkadaşlar yardım istemiş ama nete girmediğim için hiçbirini göremedim:(üzgünüm..daha sık girmeye çalışacağım…yeni senede istediği okulları kazanan tüm arkadaşları tebrik ediyorum

  90. 90 kübra Eylül 15, 2008, 7:48 pm

    mrb ben gaziantep*ten kübra henüz şimdi 8 sınıfa geçtim inş.liseyi güzel sanatlar anadolu lisesini istiyorum ve müzik ögretmeni olmak istiyorum ve sizlerden yardım bekliyorum inş.istedigim meslege sahip olabilirim herkese başarılar inş.sizde istediginiz meslege sahip olursunuz iyi günler

  91. 91 mehmet Eylül 20, 2008, 3:22 pm

    okulu bitr snv dan brj ı geç ve kursa git müzik kursuna kndini geliştir ve ö yetenek snvıns gir kazanırsan seni mesleğin bekliyo

  92. 92 duyguu... Eylül 27, 2008, 8:44 pm

    mrb arkadaslar.. ya ben iç mimarlık istiorumda kaç puan istiolar yha bi bilgisi olan warmı tanıdık iç mimar okuyanlar fln yardmcı olurmusunuzzz…??

  93. 93 aylin Ekim 11, 2008, 2:26 pm

    ya ben lise 3 e gidiom düz lise güzel sanatlar tekstil iştiom ama pek fazla bilgim yok yetenek sınavında ne soruolar yaw yardımcı olurmusunuz

  94. 94 meyda Ekim 15, 2008, 9:55 pm

    arkadaşlar ben aydın adnan menderes üniw. söke m.y.okulunda okuorum.ama asıl gitmek istediim yer tabi ki dokuz eylül resim öğretmenliği bölümü.söke cok küçük bi yer olduundan kurs bile bulamadım.ama tanıdık bi hocayla anlaştım.emekli bi resim öğretmeni we marmara üni. mezunu.adam 3500 küsür kişi içinden 17. olmuş zamanında we çizimlerimi gördükten sonra 3 aylık (haftanın 1 günü birkac saat olmak üzere)dersin yetebileceğini söledi.bana az geldi tabi korkuyorum ya…ısrarlarım üzerine 2. dönem başlıcaz calışmaya ama ben o eğitimin bana yeteceinden we o sınawı torpilsiz kazanacağıma eminim.eee istemek başarmanın yarısıdır demişler…sizde isteyin,çalışın,yeteneğiniz warsa olur zaten…inş hepimiz için en hayırlısı olur…

  95. 95 Resim Öğretmeni / Tülay HAYAT / HAYAT Sanatevi Resim Kursu Kasım 17, 2008, 3:44 am

    Merhabalar;

    Bursa ili çevresinde

    ** Güzel sanatlar fakültelerine hazırlık
    ** Güzel sanatlar liselerine hazırlık
    ** Hobi resim ( karakalem – yağlı boya – sulu boya )
    ** İlköğretim resim eğitimi
    ** Okul öncesi çocuklara resim eğitimi

    Konularında bilgi ve destek almak isteyen arkadaşlar ÜCRETSİZ bilgi alabilirler.
    hayatsanatevibursa@tulayhayat.com http://www.hayatsanatevi.com

  96. 96 dıdem Kasım 21, 2008, 5:32 pm

    selam bende hazırlıktayım ama coooooook korkuyorum

  97. 97 aliturhan Kasım 26, 2008, 4:50 pm

    Merhaba gençler…
    Rize de Anadolu güzel sanatlar Lisesi kuruluyor….Bu sene az sayıda öğrenci alabildi ..Sanırım 2009-2010 dönemi için kadroları ve binası bitmiş olarak eğitime başlar.
    Rize ve çevresinde öğrenciler için güzel bir fırsat…yıllardır neden kurulmuyo diye şikayet ederdim …geç te olsa kuranlara teşekkürler…Fakat yanlız kurulmakla iş bitmiyor..Rize deki sanayiciler ,İş adamları umarım bu okula da gerekli ilgiyi gösterirler…yeni okul ögrencileri ve Öğretmenlerine başarılar dilerim…

  98. 98 aliturhan Kasım 26, 2008, 4:53 pm

    Yazmayı unutmuşum :)….
    Müzik aletleri ve onarımları konusunda yardımcı olabilirim..tabiii ararsanız…:)
    ali turhan Topçuer +www.minemuzik.com tekrar başarılar…

  99. 99 aygül Aralık 5, 2008, 7:20 pm

    slm ben bedii sabuncu agsl 11. sınıf resim bolumu ögrencısıyım.Resim çizmeyi çok seviyorum ve inş mkü olsun istıyorum burdan butun agsl ve güzel sanatlar fakültesındeki öğrencilere slmlar….

  100. 100 ugur Aralık 9, 2008, 2:19 am

    bu tartışma devam ediyo mu hala. biz üniversiteyi kazandık darısı başınıza arkadaşlar

  101. 101 murat Aralık 11, 2008, 12:09 pm

    slm ben inşallah bu sene liseyi bititrip resim gölümüne gitcem ama iş te çok çalışmak gerek kendimi geliştirmem lazım onun için arkadaşlar kuru kuru olmaz emek lazım çaba lazım….herkese selam

  102. 102 duyguu... Aralık 13, 2008, 6:39 pm

    slm arkadaslar… çok yetenekli insanlar var çok calışan ve gayret edenler var..tabiki caba göstermeden hiç birşeyin karşılıqını alamayız o nedenle sıkı tutup çalışalım..bu sene kontenjanlar nasıl olucak bilemıyorum..inş. yerleşmemiz kolay olurr..

  103. 103 murat Aralık 14, 2008, 10:42 am

    bekle beni bolu üni. ben geliyorum arklar inşallah hepiniz istediğiniz yere gidersiniz herşey gönlünüzce olsun yaşasın resim çizmek

  104. 104 ecrin Aralık 14, 2008, 3:14 pm

    hmmmmmm çok enteresaan :))

  105. 105 ecrin Aralık 14, 2008, 3:15 pm

    bu grafik nası bi bölüm acaba yaa :S

  106. 106 ecrin Aralık 14, 2008, 3:24 pm

    he buaradaa ben bolu resim iş öğr.sınavına girdim ama kazanamadııımmm :)zaten bir aylık bi çalısmaydı…. :)üzülmüştüm ilkten ama şimdi iikide orayı kazanmamısım dioruum bana çok çok ters biyermiş şimdi anladım.Kısmetse başka ünilerle busenede şansımı denemeyi düsünüyorumm..düşünen arkadaşlara basarılar…

  107. 107 murat Aralık 14, 2008, 3:45 pm

    ecrin kardeş diyosun ki ben bolu üni. resim sınavına girdim sınav şekli nasıldı azçık bilgi verebilirmisin

  108. 108 ecrin Aralık 15, 2008, 1:07 pm

    vereyim..bak sınav iki asamalı; ilki eleme,elemeyi gecenlerde sıralama sınavına tabii tutuluyo..elemede 60 ve üzeri puan alanlar basarılı olarak nitelendiriliyo ve sıralama sınavına girmeye hak kazanıyo anlican..benim puanım 50ydi ve gecemedim :)

  109. 109 ecrin Aralık 15, 2008, 1:24 pm

    yok ben sınavın seklini soruyorum diyosan eger onu da anlatiim x) ben sadece eleme sınavına girebildim malum..eleme sınavında önce canlı portre ciziyosun,onun zamanı biras uzun suan hatırlayamadım yanlıs bilgi vermiş olmiim ama 2 saat flndı sanırım..daha sora verdikleri ayrı bi kağıdı ortadan ikiye ayırır biçimde ciziyolar..buna da 20ser dakikalık bi süreyle birine hızlı bi şekilde canlı portre dier tarafına da verdikleri bi konuyu imgesel çiziyosun..mesela bizde şey sordular,boş bir çay bardagını tutan el..bunu :)) ımmmm diğer asama imgesel tasarımdı..ona giremedim elemeyi gecenler girdi.Bu sekilde..umarım yardımcı olabilmişimdir…

  110. 110 ecrin Aralık 15, 2008, 1:26 pm

    vur dedin ben öldürmüşüm yaaa :D:D ne çok yasmısım öle hiç farkında deilim.. :D

  111. 111 murat Aralık 16, 2008, 5:12 pm

    saol tşk ederrim ecrin çok yardımcı oldun umarım bu sefer başarırsın iyi şanslar her şey içn saol

  112. 112 ecrin Aralık 16, 2008, 6:45 pm

    tesekkürler,sana da bol sanslar..

  113. 113 şwl Aralık 22, 2008, 6:32 pm

    ya ben daha okuyorum orta2 fkat grefikerliği çok sewiyorum istanbul gsl nin puanını bi türlü bulamıyorum bana yardım edin

  114. 114 şwl Aralık 22, 2008, 6:33 pm

    garafikerlik zormu bence geleceğın mesleği..

  115. 115 murat Aralık 28, 2008, 10:54 am

    şwl evet grafiker lik iyi bende düşünüyorum ama kuru kuru olmaz

  116. 116 ecrin Aralık 28, 2008, 1:50 pm

    sınawları nasıl acaba ben de onu merak ediyorum :S

  117. 117 ecrin Aralık 30, 2008, 1:43 pm

    grafik tasarım okuyan weya hazırlanan warsa sınav sekli,aşamaları hakkında lütfen yardımcı olsun….

  118. 118 psikoressam Ocak 3, 2009, 3:52 pm

    bnde ecrin gbi grafik hakkında bilgi istiormm.

  119. 119 ecrin Ocak 4, 2009, 9:30 pm

    bu konuda bi bilgisi olan yok sanırımm :S

  120. 120 ecrin Ocak 5, 2009, 5:51 pm

    peki aranısda resim iş öğretmenliğine hazırlanan waar mıı????????????????????

  121. 121 zedropin Ocak 10, 2009, 12:46 am

    Bu bilgiler çok yararlı oldu hepsi biyerde toplanmış,

  122. 122 ecrin Ocak 11, 2009, 10:09 pm

    bi de cwp weren olsaa :S :S

  123. 123 ilhami Ocak 20, 2009, 7:51 pm

    resimden bilgi almak için ekleyinizz crazy.volleybolcu@hot…

  124. 124 başak Ocak 21, 2009, 9:02 pm

    yha aranızda hiç mi oyuncu olmak isteyen yok bn oyuncu olmak istiyorum şuanda bartındayım seneye liseye geçcem ama istanbula tasınıyorum malesef o yüsden buraları fazla bilmiyorum burası ümrniyeye ne kadar yakın yhani otobüsle filan kaç saatte gelebilirim oraya ümraniyedenn

  125. 125 enise Ocak 30, 2009, 3:32 pm

    mrb ben grafik tasarım örencisiyim üni hazırlanıorum bu sene son fazla bi zamn kalmadı çok tedirginim kafam çok karışık kimi dio grafik tasarım okuyarak deil işlem üzerinde örenilir açıköretim oku ve o sürede kendini geliştirebilecein bi yerde çalış kimi dio 4 yıllık muhakak kazanmalısın kazanamazsan yatay geçiş son bu şansını tepme off fenalardayım :S:D dersaneye gidiodum dersaneyi bıraktım şimdi desen kursu düşünüorum ama şuan tam bi hedefim yok yok 4 yıllık mı açıköretimmi ?:S:S bana yardımcı olursanız çok sevincem…

  126. 126 ecrin Ocak 31, 2009, 11:28 pm

    mrb enisee..ben de tekrar üni.e hazırlanıorum yani hazırlanmaya calısıorumm.. :)bu ikinci senem gecen sene dersaneye gittim simdi ihtiyac duymuorum gbi :))yaa aslında özel yetenege hazırlanıorum daha çok ööle karısık bşe işte.. :))ya grafik tasarım benim de dikkatimi çekti ama tam olarak bşe bilmiorum bu konuda,hani iki senelik fln sanırım sizin öncelik hakkınıs war,sanırımm..yani aslında ben de tam olarak napicağmı bilmioruum… :S :))

  127. 127 ecrin Şubat 1, 2009, 1:18 pm

    bu arada msn adresini yaz da konusurus yardımlasırıs ok bilgi alışwerişi :D

  128. 128 ecrin Şubat 2, 2009, 1:36 pm

    bi de bşe sorucam sen fotoshopu biliomusunn????

  129. 129 ece Şubat 2, 2009, 2:20 pm

    mrb arkadaşlr..ben istanbul mimar sinan resim bölümünde okuyorum.inanın hiç korkulcak bişey yok,ztn resmi seviosanız ve kendinize güveniyosanız tamamdır zatn.çok çalışmaznı lazım ama gözünüzde büyüttüğünüz kadar diil..mimar sinan hakkında sormak istdikleriniz varsa yardım edebilirim.şimdiden herkese başarılar,unutmayın imkansız diye birşey yoktur sadece biraz çalışmak…

  130. 130 ecrin Şubat 2, 2009, 7:08 pm

    mimar sinan açıkçası biras kortutuo insanı nedendir bilmiorum… :?

  131. 131 ece Şubat 3, 2009, 12:51 am

    bnde sınavlara hazırlanırken banada öle geliodu:)ta ki yetenk sınvını girinceye dek..gerçktn hakkını veripte çok güzel resm yapanlar var ama senin onlardan neyin eksik?onlar yapıo sen niye yapamıcaksın?bn bu soruları kendi kendime sordum ve şuan yıllardır hayal ettiğim okuldayım..inanın üniversite gibisi yok bambaşka birşey.ve sende yapıcaksın inanıyorum sadece biraz azim;)

  132. 132 ecrin Şubat 3, 2009, 11:57 am

    yaa onlar bölümünden giripte yıllarını bu işe weren kişiler yani hakkını werenlerin çoğu güzel sanatlar çıkışlı,ben anadolu lisesi mezunuyum.. :S geçen sene girmiştim ama olmadı bakalım bu sene napicam inş.olur ya :S güzel sanatlarla ilgili üni.işte nebilim grafik tasarım olsun ws.den başka söyle bi düşününce gerçekten başa hiçbşe sıcak gelmio bana.. :S ama sen başarmıssın bunun için de tebrik ederim seni,unutmadan :)çok takdir edilecek bşeyi basarmıssın brawo doğrusu..

  133. 133 ayşe Şubat 3, 2009, 3:00 pm

    ece hangı lıseden mezun oldun ben agslde okuyorum seneye sınava gırcm acıkcası mımarsınanı dusunmuyorum bıraz yuksek bı hedef sen kacıncı yıldasın bıde baska hangı unılerın yetenk sınavına gırdın sınav kac asamalı bıde heykel bolumu snavı hakkında 2 asamada ne soruolar bı bılgın varmı yardım edersen sevınırım…

  134. 134 xece Şubat 6, 2009, 3:36 am

    guzel sanatlar bolumunu okuyup ta bosta kalmak varya ınan ınsanı kanser edıyo bıtırdım geldım ve evde ole duruyom ne olacak sonumuz bılen varsa varsa bana da bıseyler solesın rıca edıyom msn adresım mı yazıyom benı bılgılendırın lutfen

  135. 135 ece Şubat 6, 2009, 11:44 am

    ecrincim bende anadolu lisesi mezunuyum.resim bnm için vazgeçilmezim,inan son 1 yıl çok çalıştım ama çok hırslıydım:)olur niye olmasın hedefiniz herzaman büyük olsun ki daha çok hırs yapın;)

  136. 136 ece Şubat 6, 2009, 11:47 am

    mrb ayşecim ben şimdi 3.sınıfım,izmir 9 eylüle,istanbul marmara,ankara gazi ve hacettepeye girdim.marmara hariç hepsi olmuştu ben mimarsinanı tercih ettim sonuçta güzel sanatlar okulu.brs hırs yapın çalışın ve istediğinz yeri kazanın inan okdr rahatlıcksınız ki,en azından bi güvence gelcek artık bnmde bi mesleğim var gibilerinde:D

  137. 137 ecrin Şubat 6, 2009, 1:06 pm

    hmmmm demek sen de anadolu lisesi mezunuydunn sasırdım simdi :)

  138. 138 ecrin Şubat 6, 2009, 1:08 pm

    yaa güzel sanatlar çıkıslı olupta nasıl kazanamadın anlamıs deilim sanırım öss puanın ii deildi :S sen hangi üni.nin sınawlarına girdinn peki??

  139. 139 ece Şubat 6, 2009, 1:43 pm

    öss puanım çok iiydi hatta herkes resmi seçtm die çok kızdı bana:D bnm brsda avantajm var aslnda annm babam ressam:) abim mimar:) e bnde soyu sürdürmk istedm:d

  140. 140 ayşe Şubat 6, 2009, 1:55 pm

    sagol ıns bende kazanırım calısmak lazım tabı sana basarılar herkesede tabı…

  141. 141 ecrin Şubat 6, 2009, 5:06 pm

    ohooo sen kazanamasaydın ayıp ederdin zaten :D benim de babam resim öğretmeni ama işte çalısmak sart,olay kişinin kendisinde bitio….

  142. 142 ece Şubat 8, 2009, 2:02 am

    tabkde öle ama artık resmi seçmeseydm kendme kızardm eve giriorm resm yapılıo bi konu açlıo resmle ilgili:Dister istemez insn resmle bütünleşio:D

  143. 143 ece Şubat 8, 2009, 2:02 am

    sadece brs çalış kazanıcaksın ayşecim güven kendine;)


Bir Cevap Yazın

Blog içi arama

Blogumuzun tüm içeriğini aşağıdaki arama çubuğunu kullanarak inceleyebilirsiniz.

Sayaç

  • 405,338 . Kişisiniz

Arşiv –


Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

